Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18135
Title: Принцип практичного навчання у підготовці web-дизайнерів
Other Titles: Principle of practical training in the professional preparation of web-designers
Authors: Столбова, Ксенія
Keywords: web-дизайн
дизайн мобільних застосунків та CRM-систем
проектування інтерфейсу
макет
юзабіліті
web-design
design of mobile applications and CRM-systems
interface design
layout
usability
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Столбова К. Принцип практичного навчання у підготовці web-дизайнерів / К. Столбова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 172-174.
Abstract: Надано результати навчальної та науково-практичної діяльності студентів за напрямом підготовки web-дизайн на основі реальних проектів. Метою даної роботи стало дослідження впливу використання комерційних проектів на ефективність практичної підготовки студентів web-дизайну. В ході дослідження результатів навчання студентських груп було визначено ряд чинників, які позитивно впливають на якість студентських робіт та загальний рівень підготовленості студентів до практичної діяльності на робочому місці.
The paper presents results of training students in the field of web-design on the basis of real-life projects. The aim was to study the impact of the use of commercial projects on the effectiveness of practical training of web-design students. During the study of the learning outcomes of students’ groups, a number of factors were identified that positively affect the quality of student work and the overall level of preparation of students for practical activities in the workplace.
DOI: 10.30857/18135
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18135
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2021_V2_P172-174.pdf527,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.