Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18196
Title: Орнамент як феномен культуротворчості
Other Titles: Ornament as culture creator phenomenon
Authors: Чистіков, Олексій
Keywords: орнамент
культура
реклама
комунікація
циклізм
ornament
culture
advertising
communication
cyclic
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Чистіков О. Орнамент як феномен культуротворчості / О. Чистіков // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 386-388.
Abstract: Розглянуто орнаментальні структури як системи відкритого простору. Прослідковано систему світобудування різних культур на прикладі орнаменту. Охарактеризовано характер споживання рекламного дискурсу суб’єктами культури у добу постмодернізму. Визначено, що орнамент може структурувати та гармонізувати рекламні повідомлення у просторі сучасної культури.
The article analyzes ornamental structures as open space systems. Defined the way of the consumption of advertising discourse by cultural subjects in postmodern. As a result, ornament can structure and harmonise advertising messages in a modern culture space.
DOI: 10.30857/18196
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18196
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2021_V2_P386-388.pdf719,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.