Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18196
Назва: Орнамент як феномен культуротворчості
Інші назви: Ornament as culture creator phenomenon
Автори: Чистіков, Олексій
Ключові слова: орнамент
культура
реклама
комунікація
циклізм
ornament
culture
advertising
communication
cyclic
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Чистіков О. Орнамент як феномен культуротворчості / О. Чистіков // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 386-388.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто орнаментальні структури як системи відкритого простору. Прослідковано систему світобудування різних культур на прикладі орнаменту. Охарактеризовано характер споживання рекламного дискурсу суб’єктами культури у добу постмодернізму. Визначено, що орнамент може структурувати та гармонізувати рекламні повідомлення у просторі сучасної культури.
The article analyzes ornamental structures as open space systems. Defined the way of the consumption of advertising discourse by cultural subjects in postmodern. As a result, ornament can structure and harmonise advertising messages in a modern culture space.
DOI: 10.30857/18196
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18196
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P386-388.pdf719,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.