Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : [148] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

У збірнику представлені матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів "Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях".

Секції:
  1. Розвиток інноваційного підприємництва та стартап-ініціатив у повоєнному відновленні України
  2. Тренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізації
  3. Імплементація смарт-економіки в сучасні національні господарські системи
  4. Публічне та корпоративне управління у повоєнному відновленні України
  5. Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України в умовах посилення вимог до фінансової безпеки

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 148
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Маркетингове стратегічне планування та інструменти digital-маркетингу у сучасному бізнесіКвіта, Г. М.; Вербовецький, М. І.
2023Особливості формування маркетингової інформаційної системиЄвсейцева, О. С.; Ванєєв, І. Д.
2023Процес та етапи формування нового продуктуКвіта, Г. М.; Бражнік, К. А.
2023Сучасні тенденції цифрового маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Драгієва, А. Г.
2023Маркетингова стратегія промислового підприємстваСаюн, А. О.; Сіренко, В. Ю.
2023Маркетинг сучасності: реалії та перспективи діджиталізаціїБабак, О. Р.
2023Шляхи удосконалення діяльності українських торговельно-посередницьких фірм в умовах діджиталізаціїОпалько, В. В.; Дорошенко, В. В.
2023Artificial intelligence in marketing: how to use AI to optimize advertising campaigns and increase salesIakovenko, M.
2023Чат-боти як інструмент автоматизації цифрового маркетингуГоловачов, І. А.
2023Оцінка ефективності впровадження CRM-системШіковець, К. О.; Вдовіченко, Д. Ю.
2023CRM аналітика сучасного маркетологаКвіта, Г. М.; Махова, Д. С.
2023Вдосконалення маркетингового інструментарію в епоху діджиталізацііШевченко, О. Л.; Шевченко, М. В.
2023Роль антикризового маркетингу в системі стратегічного управління підприємствомГринчук, Ю. С.; Повар-Бобровська, І. В.
2023Навчання підприємництву: досвід трансформаційних економікБаніт, Ю. С.
2023Аналіз особливостей розвитку малих підприємств в Україні в умовах воєнного стануКовальчук, А. В.
2023Повоєнний розвиток промислових підприємств на основі інноваційних маркетингових рішеньОлійник, О. В.
2023Мотивування підприємницької діяльності підприємстваЯрмоленко, А. Р.; Вартанова, О. В.
2023Розвиток системи управління якістю продукції в УкраїніСергеєва, В. С.; Гончаренко, І. М.
2023Особливості конкурентного, інтелектуального і маркетингового потенціалу інноваційного підприємництваШкода, М. С.; Гончаренко, Дмитро
2023Стратегічні зміни в бізнес-середовищі в умовах війниГришина, М. Т.; Гончаренко, І. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 148
Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 30 березня 2023 року)