Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : [148] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

У збірнику представлені матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів "Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях".

Секції:
  1. Розвиток інноваційного підприємництва та стартап-ініціатив у повоєнному відновленні України
  2. Тренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізації
  3. Імплементація смарт-економіки в сучасні національні господарські системи
  4. Публічне та корпоративне управління у повоєнному відновленні України
  5. Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України в умовах посилення вимог до фінансової безпеки

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 148
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Досвід Данії у реалізації європейської кластерної політикиПобережець, О. О.; Урванцева, С. В.
2023Мережеві підприємницькі структури, як домінуючі суб’єкти смарт-економікиШацька, Зорина Ярославівна; Бурлак, Анастасія Олексіївна
2023Особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємствВіжуткін, Д. Г.
2023Смарт-економіка як розширення можливостей розвитку України: матеріальний базис та механізм впровадженняРябець, Н. М.
2023Розвиток технологій смарт-економіки у підвищенні конкурентоспроможності національної економікиХаустова, Є. Б.; Коломієць, А. А.
2023Перспективи розвитку транснаціональних корпорацій в умовах смарт-економікиШацька, Зорина Ярославівна; Рузієв, М. В.
2023Особливості логотипів та їх створення в маркетингу в умовах нейромережСаюн, А. О.; Угнівенко, Д. О.
2023Сучасні маркетингові діджитал-стратегії брендів шоколаду: кращі практики для українського бізнесуРедько, К. І.
2023Розвиток маркетингу на основі діджиталізаціїПовзун, Д. І.
2023Таргетингова реклама: переваги та недолікиЄвсейцева, О. С.; Крижанівський, М. А.
2023Особливості стратегії просування у соціальних мережахСаюн, А. О.; Українець, С. Д.
2023Характеристика основних напрямів маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Романенко, А. В.
2023Особливості продажів в інтернет-магазинахЄвсейцева, О. С.; Пацьора, М. С.
2023Особливості маркетингових стратегій та тактикЄвсейцева, О. С.; Остапець, А. Є.
2023Основні тренди digital-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Кушнірук, А. М.
2023Застосування системи digital-маркетингу на підприємствіСаюн, А. О.; Купчик, О. В.
2023Контент-маркетинг: сучасні реаліїЄвсейцева, О. С.; Самойленко, К. В.
2023Використання інтернет-інструментів для просування товарів та послугКвіта, Г. М.; Кринін, Г. В.
2023Інтернет-маркетолог: обов'язки, вимогиЄвсейцева, О. С.; Заркуа, К. О.
2023Features of using email marketing in company strategyЄвсейцева, О. С.; Гетьман, В. Ю.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 148
Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 30 березня 2023 року)