Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25091
Title: Європейський досвід початкової дизайн-освіти: мультимедійний дизайн
Other Titles: European experience of primary design education: multimedia design
Authors: Тименко, Володимир Петрович
Королюк, Б. Р.
Keywords: педагогічний дизайн
мультимедійний дизайн
дизайн
технології
сенситивність
pedagogical design
multimedia design
design
technologies
sensitivity
Issue Date: May-2023
Publisher: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Citation: Тименко В. П. Європейський досвід початкової дизайн-освіти: мультимедійний дизайн / В. П. Тименко, Б. Р. Королюк // Україна на шляху відновлення: завдання науки і освіти в європеїзації держави : матеріали Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції, м. Київ, 17-19 травня 2023 року. – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 831-833.
Abstract: Сформульовано визначення понять "педагогічний дизайн", "мультимедійний дизайн". З урахуванням змісту початкового навчання Великобританії пропонується впровадження дисципліни "Дизайн і технології" у практику української початкової школи. Зазначено, що мультимедійний дизайн є ефективним педагогічним засобом сенситивного розвитку молодших школярів.
The definitions of the concepts "pedagogical design" and "multimedia design" have been formulated. Taking into account the content of primary education in Great Britain, it is proposed to introduce the discipline "Design and Technology" into the practice of Ukrainian primary school. It is noted that multimedia design is an effective pedagogical tool for the sensitive development of younger schoolchildren.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25091
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17-19_травня_2023_року_С.831-833.pdf418,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.