Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorІвченко, Є. А.uk
dc.contributor.authorРубежанська, Ю. О.-
dc.contributor.authorПятніцькова, А. О.-
dc.date.accessioned2024-04-22T12:40:00Z-
dc.date.available2024-04-22T12:40:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРубежанська Ю. О. Аналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних переваг / Ю. О. Рубежанська, А. О. Пятніцькова ; наук. кер. Є. А. Івченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 58.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26366-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleАналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних перевагuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P058.pdf139,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.