Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26366
Title: Аналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних переваг
Authors: Івченко, Є. А.
Рубежанська, Ю. О.
Пятніцькова, А. О.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Рубежанська Ю. О. Аналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних переваг / Ю. О. Рубежанська, А. О. Пятніцькова ; наук. кер. Є. А. Івченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 58.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26366
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P058.pdf139,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.