Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26366
Назва: Аналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних переваг
Автори: Івченко, Є. А.
Рубежанська, Ю. О.
Пятніцькова, А. О.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Рубежанська Ю. О. Аналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних переваг / Ю. О. Рубежанська, А. О. Пятніцькова ; наук. кер. Є. А. Івченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26366
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P058.pdf139,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.