Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.-
dc.date.accessioned2016-11-03T17:27:52Z-
dc.date.available2016-11-03T17:27:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКрахмальова Н. А. Активізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспект / Н. А. Крахмальова // Економіка і управління. — 2011. — № 1. — С. 41-46.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2812-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості розвитку освітніх послуг в Україні, теоретичні засади поняття «маркетингові комунікації» та значення маркетингової діяльності в вищих навчальних закладів у досягненні їх комерційних та некомерційних цілей.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectвищі навчальні заклади Україниuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectвиставкова діяльністьuk
dc.titleАктивізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспектuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка і управлінняuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161031_106.pdf125,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.