Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2812
Title: Активізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспект
Authors: Крахмальова, Н. А.
Keywords: ринок освітніх послуг
вищі навчальні заклади України
маркетингові комунікації
виставкова діяльність
Issue Date: 2011
Citation: Крахмальова Н. А. Активізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспект / Н. А. Крахмальова // Економіка і управління. — 2011. — № 1. — С. 41-46.
Source: Економіка і управління
Abstract: У статті розглядаються особливості розвитку освітніх послуг в Україні, теоретичні засади поняття «маркетингові комунікації» та значення маркетингової діяльності в вищих навчальних закладів у досягненні їх комерційних та некомерційних цілей.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2812
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161031_106.pdf125,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.