Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28624
Назва: Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємства
Інші назви: Improving the marketing strategy of the enterprise's functioning
Автори: Квіта, Галина
Борисенко, Анастасія
Ключові слова: маркетингова стратегія
ринок кави
ринок кав’ярень
маркетингова діяльність
Дата публікації: 7-лис-2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Борисенко А. С. Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємства: кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / А. С. Борисенко; наук. кер. Г. Квіта. – Київ : КНУТД, 2022. 74 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто сутність стратегічного планування та види стратегій підприємства; проведено дослідження ринку кави та підприємств, що працюють у сфері HoReCa в Україні. Визначено позицію підприємства кав’ярні «Без дверей Espresso Bar»; оцінено маркетингові показники діяльності кав’ярні «Без дверей Espresso Bar» та визначено пріоритетні напрями розвитку; запропоновано ряд заходів для реалізації запропонованої стратегії. Результати дослідження можуть бути використані для вирішення проблем, пов’язаних з маркетинговим стратегічним управлінням підприємств, що працюють у сфері HoReCa. Ключові слова: ринок кав’ярень, ринок кави, маркетингова діяльність, маркетингова стратегія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28624
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дорошенко-Борисенко.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.