Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28630
Title: Формування рекламної стратегії підприємства у мережі Інтернет
Other Titles: Formation on the Advertising Strategy on Enterprise on the Internet.
Authors: Квіта, Галина Миколаївна
Волинець, Віталій Миколайович
Keywords: рекламна стратегія
маркетингові комунікації
Issue Date: Dec-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Волинець В. М. Формування рекламної стратегії підприємства у мережі Інтернет : кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / В. М. Волинець ; наук. кер. Г. В. Квіта. – Київ : КНУТД, 2024. 105 с.
Abstract: Кваліфікаційна роботи робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів управління рекламною діяльністю на прикладі ТОВ «ЕпіцентрК». У роботі розкрито економічну сутність рекламної діяльності, проаналізовано класифікацію витрат на рекламу та охарактеризовано нормативно-правову базу з питань регулювання та обліку рекламної діяльності в Україні. Досліджено особливості документального оформлення та обліку рекламних витрат, розглянуто принципи побудови синтетичного та аналітичного обліку рекламної діяльності. На основі практичного завдання проведено розрахунок амортизації верстата методом зменшення залишкової вартості, відображено відповідні бухгалтерські проводки та заповнено облікові регістри. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення управління рекламною діяльністю в ТОВ «ЕпіцентрК».
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28630
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom075_Volunetc_Kvita.pdf943,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.