Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28630
Назва: Формування рекламної стратегії підприємства у мережі Інтернет
Інші назви: Formation on the Advertising Strategy on Enterprise on the Internet.
Автори: Квіта, Галина Миколаївна
Волинець, Віталій Миколайович
Ключові слова: рекламна стратегія
маркетингові комунікації
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Волинець В. М. Формування рекламної стратегії підприємства у мережі Інтернет : кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / В. М. Волинець ; наук. кер. Г. В. Квіта. – Київ : КНУТД, 2024. 105 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна роботи робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів управління рекламною діяльністю на прикладі ТОВ «ЕпіцентрК». У роботі розкрито економічну сутність рекламної діяльності, проаналізовано класифікацію витрат на рекламу та охарактеризовано нормативно-правову базу з питань регулювання та обліку рекламної діяльності в Україні. Досліджено особливості документального оформлення та обліку рекламних витрат, розглянуто принципи побудови синтетичного та аналітичного обліку рекламної діяльності. На основі практичного завдання проведено розрахунок амортизації верстата методом зменшення залишкової вартості, відображено відповідні бухгалтерські проводки та заповнено облікові регістри. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення управління рекламною діяльністю в ТОВ «ЕпіцентрК».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28630
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Volunetc_Kvita.pdf943,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.