Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28726
Назва: Інноваційні маркетингові стратегії для підтримки малого та середнього бізнесув умовах війни
Автори: Барановський, Д. С
Квіта, Г. М.
Дата публікації: 15-лис-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Барановський Д. С. Інноваційні маркетингові стратегії для підтримки малого та середнього бізнесув умовах війни / Д. С.Барановський , Г. М. Квіта // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С.29-33 .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28726
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2142 Т2-Інноватика-2024-34-39.pdf236,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.