Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28748
Назва: Формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства
Інші назви: Formation of a strategy for the development of the enterprise's communication policy
Автори: Євсейцева, Олена Сергіївна
Зубковський, Денис Юрійович
Ключові слова: цільова аудиторія
рекламна діяльність
ринок молочної продукції
комунікаційна політика
dairy market
target audience
communication policy
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Зубковський Д. Ю. Формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / Д. Ю. Зубковський ; наук. кер. О. С. Євсейцева, рец. А. М. Орел. – Київ : КНУТД, 2024. – 73 с.
Короткий огляд (реферат): Зубковський Д. Ю. Формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства – Рукопис. Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2024 рік. Кваліфікаційна робота магістра присвячена питанням формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства на прикладі ПАТ «Яготинський маслозавод». У роботі визначено сутність, мету та завдання рекламної діяльності підприємства, розглянуто основні інструменти та канали комунікації, а також досліджено вплив комунікаційної політики на конкурентоспроможність підприємства. Особливу увагу приділено аналізу ринку молочної продукції України, що дозволило визначити позицію ПАТ «Яготинський маслозавод» у галузі. На основі проведеного аналізу розроблено стратегію вдосконалення комунікаційної діяльності підприємства, яка включає інтеграцію сучасних цифрових технологій, посилення присутності в соціальних мережах, розробку інноваційних підходів до комунікації зі споживачами та створення плану маркетингових комунікацій. Запропоновано заходи для оптимізації рекламного бюджету, розширення цільової аудиторії та підвищення ефективності рекламних компаній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28748
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Zubkovsky_Evseitseva.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.