Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.contributor.authorХолодний, Г. О.-
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.-
dc.contributor.authorБихова, О. М.-
dc.date.accessioned2016-11-07T14:47:49Z-
dc.date.available2016-11-07T14:47:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationУправління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія / В. Г. Щербак [та ін.]. — Харків, ХНЕУ, 2013. — 252 с.uk
dc.identifier.isbn978-966-676-567-6uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2951-
dc.description.abstractРозглянуто проблему процесу комплексного управління торговою маркою, товарною політикою і підприємством з метою створення довгострокових позитивних взаємо-відносин зі споживачем. Подано історію появи і розвитку товарних знаків, проаналізовано види та функції товарних знаків, а також товарної інноваційної політики. Наведено основні стратегії використання торгових марок, підходи до діагностування життєвого циклу торгової марки, напрями вдосконалення товарної інноваційної політики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХарківський національний економічний університетuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectінноваційна політика підприємстваuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.titleУправління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємстваuk
dc.typeMonographuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161104_107.pdf3,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Cover2016.ZZ_Image005.jpgОбкладинка75,65 kBJPEGЕскіз
Переглянути/Відкрити
20161104_107_TitulZmist.pdfТитульна сторінка + зміст249,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.