Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2951
Title: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства
Authors: Щербак, В. Г.
Холодний, Г. О.
Птащенко, О. В.
Бихова, О. М.
Keywords: торгова марка
інноваційна політика підприємства
товарна політика
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський національний економічний університет
Citation: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія / В. Г. Щербак [та ін.]. — Харків, ХНЕУ, 2013. — 252 с.
Abstract: Розглянуто проблему процесу комплексного управління торговою маркою, товарною політикою і підприємством з метою створення довгострокових позитивних взаємо-відносин зі споживачем. Подано історію появи і розвитку товарних знаків, проаналізовано види та функції товарних знаків, а також товарної інноваційної політики. Наведено основні стратегії використання торгових марок, підходи до діагностування життєвого циклу торгової марки, напрями вдосконалення товарної інноваційної політики.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2951
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 978-966-676-567-6
Appears in Collections:Наукові видання (Монографії)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161104_107.pdf3,82 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Cover2016.ZZ_Image005.jpgОбкладинка75,65 kBJPEGThumbnail
View/Open
20161104_107_TitulZmist.pdfТитульна сторінка + зміст249,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.