Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2951
Назва: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства
Автори: Щербак, В. Г.
Холодний, Г. О.
Птащенко, О. В.
Бихова, О. М.
Ключові слова: торгова марка
інноваційна політика підприємства
товарна політика
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія / В. Г. Щербак [та ін.]. — Харків, ХНЕУ, 2013. — 252 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему процесу комплексного управління торговою маркою, товарною політикою і підприємством з метою створення довгострокових позитивних взаємо-відносин зі споживачем. Подано історію появи і розвитку товарних знаків, проаналізовано види та функції товарних знаків, а також товарної інноваційної політики. Наведено основні стратегії використання торгових марок, підходи до діагностування життєвого циклу торгової марки, напрями вдосконалення товарної інноваційної політики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2951
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 978-966-676-567-6
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161104_107.pdf3,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Cover2016.ZZ_Image005.jpgОбкладинка75,65 kBJPEGЕскіз
Переглянути/Відкрити
20161104_107_TitulZmist.pdfТитульна сторінка + зміст249,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.