Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31758
Title: Клієнтський досвід у воєнний час: як емпатія і відповідальність формують сталість бренду
Authors: Скороходов, І. М.
Issue Date: 29-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Скороходов І. М. Клієнтський досвід у воєнний час: як емпатія і відповідальність формують сталість бренду / І. М. Скороходов // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 136-137.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31758
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-136-137.pdf539 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.