Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31758
Назва: Клієнтський досвід у воєнний час: як емпатія і відповідальність формують сталість бренду
Автори: Скороходов, І. М.
Дата публікації: 29-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Скороходов І. М. Клієнтський досвід у воєнний час: як емпатія і відповідальність формують сталість бренду / І. М. Скороходов // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 136-137.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31758
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-136-137.pdf539 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.