Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3198
Назва: | Ризики на ринку освітніх послуг |
Інші назви: | Риски на рынке образовательных услуг |
Автори: | Бабина, Тетяна Геннадіївна |
Ключові слова: | трансформаційні процеси ризики вища освіта зовнішнє середовище ринок освітніх послуг освітній продукт transformation processes risks higher education educational services market external environment educational product |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Бабина Т. Г. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". — Додаток 2 до Випуску 36 : Тематичний випуск "Проблеми емпіричних досліджень у психології". — Випуск 13. — К.: Гнозис, 2016. — С. 268–273. |
Source: | Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди" |
Короткий огляд (реферат): | У трансформаційній економіці України вищі навчальні заклади, як суб'єкти ринку освітніх послуг, постійно стикаються з різноплановими ризиками. Виокремлено основні державно-правові, ринкові та соціально-економічні небезпеки. Показано, що виші мають розвивати свої конкурентні переваги з урахуванням динамічного ринкового середовища та підтримки інноваційної діяльності. В цьому процесі органи державної влади могли 6 взяти на себе функцію регулярного прогнозування стану ринку освітніх послуг та актуалізувати політику стимуляції роботи з інноваціями і навчання через інновації. Higher educational institutions in Ukraine are constantly facing the multifaceted risks at the market of educational services in present-day transformational economy context. The key state and legal, market and socio economic risks are identified. It is demonstrated, that institutions have to develop their competitive character considering dynamic market environment and innovative activity. All the facts considered it is inferred that the state bodies should initiate the policy of regular forecasting the state of educational services and supporting motivated innovative education. В трансформационной экономике Украины высшие учебные заведения, как субъекты рынка, образовательных услуг, постоянно сталкиваются с разноплановыми рисками. Определены основные государственно-правовые, рыночные и социально-экономические угрозы. Показано, что ВНЗ должны развивать свои конкурентные преимущества с учетом динамичной рыночной среды и поддержки инновационной деятельности. В этом процессе органы государственной власти могли бы взять на себя функцию регулярного прогнозирования состояния рынка образовательных услуг и актуализировать политику стимуляции работы с инновациями и обучения посредством инноваций. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3198 |
Faculty: | Інститут комп'ютерних технологій та дизайну |
Department: | Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін |
ISBN: | 978-966-2760-37-8 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Babyna T. Ryzyky.pdf | 250,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.