Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3811
Назва: Формування освітніх програм нового покоління в контексті підвищення автономії університетів
Автори: Ольшанська, О. В.
Ключові слова: educational programs
student-centered training
competence approach
interdisciplinary mobility
university autonomy
образовательные программы
компетентностный подход
студентоцентрованное обучение
междисциплинарная мобильность
автономность университетов
освітні програми
міждисциплінарна мобільність
компетентнісний підхід
студентоцентроване навчання
автономність університетів
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Ольшанська О. В. Формування освітніх програм нового покоління в контексті підвищення автономії університетів [Текст] / О. В. Ольшанська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 427-433.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні засади формування бакалаврських та магістерських освітніх програм. Обґрунтовано необхідність підвищення їх якості з метою підготовки конкурентоздатних, висококваліфікованих фахівців. Зроблено висновок про те, що у підготовці освітніх програм необхідною є тісна співпраця професорсько-викладацького корпусу вишів з представниками бізнесу, що забезпечуватиме реалізацію ідеї студентоцентрованого навчання. Такий підхід до формування освітніх програм у вигляді нових спеціалізацій є можливим в умовах підвищення автономії університетів.
В статье проанализированы основные принципы формирования бакалаврских и магистерских образовательных программ. Обоснована необходимость повышения их качества с целью подготовки конкурентоспособных, высококвалифицированных специалистов. Сделан вывод о том, что при подготовке образовательных программ необходимым является тесное сотрудничество профессорско-преподавательского корпуса с представителями бизнеса, что может обеспечить реализацию идеи студентоцентрированного обучения. Такой подход к формированию образовательных программ в виде новых специализаций является возможным в условиях повышения автономности университетов.
The basic principles of Bachelor and Master degree programs have been analysed in the article. There has been taken into account the necessity of improving their quality to train competitive, highly skilled professionals. It has been concluded that in preparing educational programs it is necessary to have close cooperation of the teaching staff with business representatives that will ensure the realization of the idea student-centered training. Such approach towards educational programs formation in the form of new specializations is possible in terms of increasing the university autonomy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3811
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра бізнес-економіки та туризму
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P427-433.pdf206,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.