Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5330| Title: | Пріоритетні напрями формування іншомовної компетентності професійного спрямування студентів НУФВСУ - майбутніх фахівців сфери туризму |
| Other Titles: | The Priorities in Forming English Language Competence of NUPESU Students - Future Tourism Employees |
| Authors: | Бабушко, С. Р. |
| Keywords: | пріоритетні напрями методи навчання іншомовна підготовка студенти сфера туризму |
| Issue Date: | 12-Dec-2016 |
| Citation: | Бабушко С. Р. Пріоритетні напрями формування іншомовної компетентності професійного спрямування студентів НУФВСУ - майбутніх фахівців сфери туризму / С. Р. Бабушко / Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2016. – Вип.4. – К.: НУФВСУ. – С.66-70. |
| Source: | Теорія і методика фізичного виховання і спорту |
| Abstract: | У зв'язку з відкриттям у Національному університеті фізичного виховання і спорту України нового напряму підготовки студентів зі спеціальності "Туризм" набуває актуальності питання якісної підготовки майбутніх фахівців, зокрема іншомовної. У статті описано ті напрями, які мають стати пріоритетними у досягненні поставленої мети, серед яких: структурування етапів навчальної діяльності згідно з професійним профілем; використання активних та інтерактивних методів навчання іноземних мов; застосування інтерактивних комунікативних технологій; самостійна робота студентів творчого спрямування. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5330 |
| Faculty: | Факультет індустрії моди |
| Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
| ISSN: | 1992-9331 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Теорія і методика фізичного виховання.pdf | стаття | 328,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.