Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6130
Назва: Вплив окремих аспектів стилів навчання на засвоєння студентами хімічних знань
Інші назви: Влияние отдельных аспектов стилей обучения на усвоение студентами химических знаний
Influence of Special Aspects of Teaching Styles on Acquisition of Students9 Chemical Knowledge
Автори: Деркач, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: стилі навчання
тест-Фелдера Соломан
преподавання хімії з використанням мультимедійних презентацій
стили обучения
тест Фелдера-Соломан
преподавание химии с использованием мультимедийных презентаций
teaching styles
Felder-Soloman test
teaching chemistry with the use of multimedia presentations
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Деркач Т. М. Вплив окремих аспектів стилів навчання на засвоєння студентами хімічних знань/ Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2011. – № 5. – С. 33–41.
Source: Педагогіка і психологія професійної освіти
Короткий огляд (реферат): Досліджено вплив стилів навчання на прогрес студентів першого курс хімічного і біологічного факультетів університету у вивченні курсу "Загальна та неорганічна хімія". Стилі навчання студента визначали за методикою Фелдера-Соломан. Дисципліну викладали з використанням мультимедійних презентацій. Найбільший прогрес продемонстрували студенти з переважними активний і послідовні стилі, а також збалансований візуально-вербальний стиль.
Исследовано влияние стилей обучения на прогресс студентов первого курса химического и биологического факультетов университета в изучении курса "Общая и неорганическая химия". Стили обучения студентов определяли по методике Фелдера-Соломан. Дисциплину преподавали с использованием мультимедийных презентаций. Наибольший прогресс продемонстрировали студенты с преимущественными активным и последовательным стилями, а также сбалансированным визуально-вербальным стилем.
The article considers the influence of teaching styles on the progress of Chemistry and Biology first-year university students in the process of studying the course of General and Inorganic Chemistry. The teaching styles were determined with the Felder-Soloman test. The course was lectured with the use of multimedia presentations. Students with prior active and sequential as well as well-balanced visual-verbal styles demonstrated the best progress in learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6130
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
ISSN: 2218-5186
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PPPO_2011_5.pdfОсновна стаття531,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.