Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9432
Назва: | Рисунок як засіб пізнання дійсності художником |
Автори: | Осипчук, М. В. Басанець, О. П. Басанець, Ю. П. |
Ключові слова: | графічний рисунок образотворче мистецтво творчість у рисунку композиція художній відбір цілісність рисунка графический рисунок изобразительное искусство творчество в рисунке композиция художественный отбор целостность рисунка graphic drawing fine arts creativity in drawing composition art selection integrity of the drawing |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Осипчук М. В. Рисунок як засіб пізнання дійсності художником / М. В. Осипчук, О. П. Басанець, Ю. П. Басанець // Нові технології навчання. – 2017. – Вип. 90. – С. 28-35. |
Source: | Нові технології навчання |
Короткий огляд (реферат): | Рисунок має виняткове значення як засіб пізнання й вивчення дійсності. Володіючи всіма засобами виразності, накопиченими мистецтвом за останні десятиліття, художники шукають нових різних можливостей у рисунку. Завдання художника полягає у постійному пошуку нових методів, прийомів і засобів зображення, вдосконаленні методики реалізації задуму, мови образотворчого мистецтва. Цінність, неповторність художнього твору обумовлюється оригінальністю бачення і мислення самого художника. У той же час виразність художньої форми потребує постійного навчання, дослідження, вдосконалення художником своїх практичних навичок і теоретичних знань, експериментів з використанням різних технік, засобів і манери виконання, пошуку нових форм вираження в образотворчому мистецтві. Навчаючись у природи, аналізуючи натуру, художник має зрозуміти характер, особливість зображуваного, вміти вибрати оптимальні засоби вираження і відтворити своє художнє бачення натури. Значення художнього образу, його вплив на людину, підтвердження справедливості конкретних висновків у сфері образотворчого мистецтва, які були зроблені художниками експериментаторами розглядаються у цій статті. Мета статті полягає у розкритті різних видів графічного зображення та його особливостей, аналізі та пошуку нових методів і прийомів роботи у станковій графіці. Завдання – порівняти графічні твори мистецтва сучасних художників з різною стилістикою виконання, виявити схожість та оригінальність в їх методах роботи, засобах відображення форми, технічній стороні малюнка. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9432 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра графічного дизайну (ГД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20180523_302.pdf | 5,77 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
20180523_302_Titul.pdf | 440,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
20180523_302_Zmist.pdf | 438,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.