Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9572
Title: Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологій
Other Titles: Развитие конкурентных преимуществ организации парфюмерно-косметического рынка с использованием интернет-технологий
Development of competitive benefits of organization of perfumeric-cosmetic market with using internet technologies
Authors: Однолеток, М. І.
Щербак, В. Г.
Keywords: інтернет-технології
реклама
інтернет-маркетинг
соціальні мережі
інформаційні технології
контекстна реклама
интернет-технологии
интернет-маркетинг
социальные сети
информационные технологии
контекстная реклама
internet technologies
advertising
internet marketing
social media marketing
social networks
information technologies
contextual advertising
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Однолеток М. І. Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологій / М. І. Однолеток, В. Г. Щербак // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 190-196.
Abstract: У статті обґрунтовані та визначені способи ефективного використання інтернет-технологій у просуванні організації парфюмерно-косметичного ринку. А також запропоновано основні переваги даного типу просування поміж інших та розглянуто ефективність його застосування на практиці для фірми виробника косметики La Roche-Posay.
В статье обоснованы и определены способы эффективного использования интернет-технологий в продвижении организации на парфюмерно-косметическом рынке. А также предложены основные преимущества данного типа продвижения по сравнению с другими способами и рассмотрена эффективность его применения на практике для фирмы производителя косметики La Roche-Posay.
The article substantiates and determines ways of effective use of Internet technologies in promoting the organization of the perfumery and cosmetics market. Also, the main advantages of this type of promotion are proposed, and the effectiveness of its application in practice for La Roche-Posay cosmetics manufacturer is considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9572
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20180329_Cluster_P190-196.pdf398,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.