Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОднолеток, М. І.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2018-07-31T11:53:33Z-
dc.date.available2018-07-31T11:53:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОднолеток М. І. Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологій / М. І. Однолеток, В. Г. Щербак // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 190-196.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9572-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовані та визначені способи ефективного використання інтернет-технологій у просуванні організації парфюмерно-косметичного ринку. А також запропоновано основні переваги даного типу просування поміж інших та розглянуто ефективність його застосування на практиці для фірми виробника косметики La Roche-Posay.uk
dc.description.abstractВ статье обоснованы и определены способы эффективного использования интернет-технологий в продвижении организации на парфюмерно-косметическом рынке. А также предложены основные преимущества данного типа продвижения по сравнению с другими способами и рассмотрена эффективность его применения на практике для фирмы производителя косметики La Roche-Posay.uk
dc.description.abstractThe article substantiates and determines ways of effective use of Internet technologies in promoting the organization of the perfumery and cosmetics market. Also, the main advantages of this type of promotion are proposed, and the effectiveness of its application in practice for La Roche-Posay cosmetics manufacturer is considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінтернет-технологіїuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectконтекстна рекламаuk
dc.subjectинтернет-технологииuk
dc.subjectинтернет-маркетингuk
dc.subjectсоциальные сетиuk
dc.subjectинформационные технологииuk
dc.subjectконтекстная рекламаuk
dc.subjectinternet technologiesuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectsocial media marketinguk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectcontextual advertisinguk
dc.titleРозвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологійuk
dc.title.alternativeРазвитие конкурентных преимуществ организации парфюмерно-косметического рынка с использованием интернет-технологийuk
dc.title.alternativeDevelopment of competitive benefits of organization of perfumeric-cosmetic market with using internet technologiesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorОднолеток, М. И.-
local.contributor.altauthorOdnoletok, M.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P190-196.pdf398,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.