Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9572
Назва: Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологій
Інші назви: Развитие конкурентных преимуществ организации парфюмерно-косметического рынка с использованием интернет-технологий
Development of competitive benefits of organization of perfumeric-cosmetic market with using internet technologies
Автори: Однолеток, М. І.
Щербак, В. Г.
Ключові слова: інтернет-технології
реклама
інтернет-маркетинг
соціальні мережі
інформаційні технології
контекстна реклама
интернет-технологии
интернет-маркетинг
социальные сети
информационные технологии
контекстная реклама
internet technologies
advertising
internet marketing
social media marketing
social networks
information technologies
contextual advertising
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Однолеток М. І. Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологій / М. І. Однолеток, В. Г. Щербак // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 190-196.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовані та визначені способи ефективного використання інтернет-технологій у просуванні організації парфюмерно-косметичного ринку. А також запропоновано основні переваги даного типу просування поміж інших та розглянуто ефективність його застосування на практиці для фірми виробника косметики La Roche-Posay.
В статье обоснованы и определены способы эффективного использования интернет-технологий в продвижении организации на парфюмерно-косметическом рынке. А также предложены основные преимущества данного типа продвижения по сравнению с другими способами и рассмотрена эффективность его применения на практике для фирмы производителя косметики La Roche-Posay.
The article substantiates and determines ways of effective use of Internet technologies in promoting the organization of the perfumery and cosmetics market. Also, the main advantages of this type of promotion are proposed, and the effectiveness of its application in practice for La Roche-Posay cosmetics manufacturer is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9572
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P190-196.pdf398,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.