Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9576
Title: Маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесу
Other Titles: Маркетинговые аспекты исследования качества услуг, влияющие на конкурентоспособность в сфере ресторанного бизнеса
Marketing aspects of the quality study of services, influencing the competitiveness in the sphere of restaurant business
Authors: Шкода, М. С.
Яковенко, А. О.
Keywords: мультиатрибутивна модель вибору
ресторанна справа
атрибут
вибір споживачів
інтегрований показник якості
мультиатрибутивная модель выбора
ресторанное дело
выбор потребителей
интегрированный показатель качества
multi-attributive model of choice
restaurant business
attribute
consumer choice
integrated quality index
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шкода М. С. Маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесу / М. С. Шкода, А. О. Яковенко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 216-222.
Abstract: У статті розглядаються маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері громадського харчування. Представлені результати аналізу характеру сприйняття ресторану його клієнтами, ступеня задоволеності і їх вплив на показник якості ресторанних послуг, а також моделювання даної сфери послуг.
В статье рассматриваются маркетинговые аспекты исследования качества услуг, влияющих на конкурентоспособность в сфере общественного питания. Представлены результаты анализа характера восприятия ресторана его клиентами, степени удовлетворенности и их влияние на показатель качества ресторанных услуг, а также моделирование данной сферы услуг.
The article deals with the marketing aspects of the study of the quality of services influencing competitiveness in the field of catering. The results of the analysis of the nature of the perception of the restaurant by its customers, the degree of satisfaction and their impact on the quality index of restaurant services, as well as the modeling of this service sector are presented.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9576
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20180329_Cluster_P216-222.pdf189,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.