Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкода, М. С.-
dc.contributor.authorЯковенко, А. О.-
dc.date.accessioned2018-07-31T13:44:24Z-
dc.date.available2018-07-31T13:44:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШкода М. С. Маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесу / М. С. Шкода, А. О. Яковенко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 216-222.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9576-
dc.description.abstractУ статті розглядаються маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері громадського харчування. Представлені результати аналізу характеру сприйняття ресторану його клієнтами, ступеня задоволеності і їх вплив на показник якості ресторанних послуг, а також моделювання даної сфери послуг.uk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются маркетинговые аспекты исследования качества услуг, влияющих на конкурентоспособность в сфере общественного питания. Представлены результаты анализа характера восприятия ресторана его клиентами, степени удовлетворенности и их влияние на показатель качества ресторанных услуг, а также моделирование данной сферы услуг.uk
dc.description.abstractThe article deals with the marketing aspects of the study of the quality of services influencing competitiveness in the field of catering. The results of the analysis of the nature of the perception of the restaurant by its customers, the degree of satisfaction and their impact on the quality index of restaurant services, as well as the modeling of this service sector are presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмультиатрибутивна модель виборуuk
dc.subjectресторанна справаuk
dc.subjectатрибутuk
dc.subjectвибір споживачівuk
dc.subjectінтегрований показник якостіuk
dc.subjectмультиатрибутивная модель выбораuk
dc.subjectресторанное делоuk
dc.subjectвыбор потребителейuk
dc.subjectинтегрированный показатель качестваuk
dc.subjectmulti-attributive model of choiceuk
dc.subjectrestaurant businessuk
dc.subjectattributeuk
dc.subjectconsumer choiceuk
dc.subjectintegrated quality indexuk
dc.titleМаркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесуuk
dc.title.alternativeМаркетинговые аспекты исследования качества услуг, влияющие на конкурентоспособность в сфере ресторанного бизнесаuk
dc.title.alternativeMarketing aspects of the quality study of services, influencing the competitiveness in the sphere of restaurant businessuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorЯковенко, А. А.-
local.contributor.altauthorShkoda, M.-
local.contributor.altauthorYakovenko, A.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P216-222.pdf189,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.