Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9576
Назва: Маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесу
Інші назви: Маркетинговые аспекты исследования качества услуг, влияющие на конкурентоспособность в сфере ресторанного бизнеса
Marketing aspects of the quality study of services, influencing the competitiveness in the sphere of restaurant business
Автори: Шкода, М. С.
Яковенко, А. О.
Ключові слова: мультиатрибутивна модель вибору
ресторанна справа
атрибут
вибір споживачів
інтегрований показник якості
мультиатрибутивная модель выбора
ресторанное дело
выбор потребителей
интегрированный показатель качества
multi-attributive model of choice
restaurant business
attribute
consumer choice
integrated quality index
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шкода М. С. Маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесу / М. С. Шкода, А. О. Яковенко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 216-222.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері громадського харчування. Представлені результати аналізу характеру сприйняття ресторану його клієнтами, ступеня задоволеності і їх вплив на показник якості ресторанних послуг, а також моделювання даної сфери послуг.
В статье рассматриваются маркетинговые аспекты исследования качества услуг, влияющих на конкурентоспособность в сфере общественного питания. Представлены результаты анализа характера восприятия ресторана его клиентами, степени удовлетворенности и их влияние на показатель качества ресторанных услуг, а также моделирование данной сферы услуг.
The article deals with the marketing aspects of the study of the quality of services influencing competitiveness in the field of catering. The results of the analysis of the nature of the perception of the restaurant by its customers, the degree of satisfaction and their impact on the quality index of restaurant services, as well as the modeling of this service sector are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9576
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P216-222.pdf189,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.